Politica de retur – produse & suplimente alimentare
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor, vă aducem la cunoștință că orice client are dreptul de a notifica în scris că renunță la comanda primită. Clientul nu va primi penalități și nu va fi tras la răspundere, mai mult de atât, nu trebuie să invoce neapărat un motiv. Acest lucru se poate face în termen de 14 zile de la primirea coletului in cazul produselor alimentare și suplimentelor alimentare. In cazul produselor din categoria accesorii (Shakere, tricouri, genți etc) returul se poate face în termen de 30 zile de la primirea coletului. Așadar, politica de returnare este una cât se poate de simplă iar clientul suportă doar costurile de transport tur & retur ale produselor.
Este necesar ca produsele alimentare si suplimentele alimentare să fie returnate în maximum 14 zile de la data primirii coletului. De asemenea, vă atragem atenția asupra faptului că produsele alimentare si in general produsele perisabile trebuie să fie returnate exact așa cum au fost trimise. În cazul în care produsele si suplimentele alimentare prezintă ambalaje desfăcute, contravaloarea acestora nu poate fi rambursată. produselor din categoria accesorii (Shakere, tricouri, genți etc) returul se poate face în termen de 30 zile. In cazul in care aceste produse prezintă urme de deteriorare anormală (shakere sparte, tricouri/genși rupte, accesorii lipsă, potrivit secțiunii ”politica de returnare” avem dreptul de a refuza acceptarea returului sau o parte din valoarea produsului afectat, in functie de gravitatea problemei. Aceste detalii vor fi comunicate în urma evaluării produsului returnat.
Produsele achiziționate din categoria ”Lichidare de stoc” in cazul in care acestea fac parte din categoria suplimentelor alimentare sau produselor alimentare, acestea nu pot fi returnate datorită faptului că sunt deja la un preț scăzut din cauza termenului de valabilitate care se apropie de final și a posibilelor caracteristici care pot suferi modificări. Restul produselor din categoria „Accesorii” aflate in secțiunea „Lichidare de stoc” pot fi returnate în termen de 30 zile de la primirea coletului.
Deci, în situația în care produsele care fac obiectul returului sunt recepționate exact așa cum au fost trimise; se va rambursa valoarea produselor facturate din care se scad costurile de transport tur-retur.
În situația în care produsele sunt returnate în condiția în care au fost și primite, potrivit acestei secțiuni ”politica de returnare”, rambursarea contravalorii datorate se va face în cel mult 5 zile lucrătoare de la primirea returului.
Pentru rambursarea valorii datorate pentru retur, avem nevoie de următoarele informații: numele și prenumele dumneavoastră, contul IBAN, numărul comenzii ce se va întoarce ca și retur.
Pentru a nu exista întârzieri, vă rugăm să ne trimiteți toate aceste informații pe adresa de e-mail info@suplimax.ro.
De asemenea, menționăm că rambursarea contravalorii (în funcție de informațiile din secțiunea ”politica de retur” se va realiza în contul bancar al clientului. Nu are importanță ce metoda de plată a folosit la finalizarea comenzii (ramburs sau plata cu cardul).